plusqueminusque

moments – memories

bonjur world…

pissarra en blanc i…. ara què?

doncs ara penso…després de pensar…escric – què escric? sobre què escric?

imagino que si se m’ha acudit la brillant idea d’obrir aquest blog és perquè tinc coses a dir… o a raonar…

ja se m’acudirà alguna cosa… mentrestant aniré pensant…

puc parlar de tot allò que se em vingui al cap, inquietuds, perquè jo no se vosaltres, però a mi no paren de passar-me pensaments per la ment…

els aniré compartint, potser així també en treure ‘algo’ de profit…

què llegeixo, què estudio, què faig, com assimilo allò que faig, què em poso, com veig la vida, què opino de la vida..comentaris que em fan rumiar… perquè jo no sé el món, però jo escolto i veig cada cosa que em deixa més que ‘rumiadora’…

be, aquesta és la introducció a les memòries d’una persona més al món…

3 octubre, 2011 - Posted by | reflexions

Aún no hay comentarios.

Responder

