plusqueminusque

moments – memories

porto àngels penjats al coll…

…. una llegenda? avui la Silvia m’ha regalat un penjoll, un cridador d’àngels… cansada de tant sentir-me dir que en necessitava un. diu la història que uns follets del bosc van haver d’escapar, els àngels els van regalar una bola amb picarols de plata dins, així quan calgués, els podrien cridar. única condició, no deixar-ho mai, perd la màgia….

i existeix la màgia? els follets? els àngels? últimament em sento feliç, puc ser jo mateixa….

11 junio, 2012 - Posted by | reflexions

1 comentario »

  1. M’encanta sentir que akests petits objectes ens donen una gran energia, nomes els has de fer tu especials, per poder fer la teva llegenda)) aquella que expliques que li regalis als teus fills)) mencantaria donrte uns dels meus penjolls per que vegis que es veritat)))

    Comentario por Joel | 2 diciembre, 2013 | Responder


Responder

